fredag 6 september 2013

CHILL FRIDAY

Jag träffade flickorna i dag och gick på höstmarknad med dem. Fast det känns nog inte som hösten när det är 20 grader ute, men jag klagar inte!
Vi tvinnade på marknad och i några klädbutiker och jag fyndade fast hur mycket! Allt är nog kvar i butikerna ännu... Har inte kunnat bestämma mig om jag har råd att köpa kläder. Jag skulle vilja ha lite nya träningskläder och några andra basics, men när allt det där blir typ 100e. Jag måste fundera ännu hur mycket vill/behöver jag ha allt det.
Ibland önskar jag att jag inte skulle behöva oroa mig över pengar. Att man skulle ha så mycket pengar att man inte varje gång man blir förtjust i ett plagg, måste kolla priset och bli ledsen över att den kostar inte bara 3e utan hela 30e.
Tyvärr så är jag fattig studerande. Men lite sushi bjöd jag åt mig själv när jag har gått och varit sugen på det i en vecka! Jag och Prillan är redan stamkunder på Magokoro och vi bara älskar deras sushi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.