torsdag 19 september 2013

THE WORLD IS IN YOUR HANDS


Jag har redan länge funderat på att rita en världskarta för mig själv, där jag prickar in de ställen jag besökt. Nu gjorde jag det äntligen! Jag blev så nyfiken över hur det skulle se ut. Okej, nu är inte prickarna precis på rätta ställen, det är ju inte så lätt att pricka in rätt när kartan är så liten, men ungefär ditåt.

Jag har redan besökt ganska många ställen, men jag har fortfarande massor kvar att se! Jag har besökt Afrika tre gånger, så det är inte ett måste på min lista längre. Men som ni ser så har jag inte varit så långt borta hemifrån ännu, så det har jag ännu framför mig. Det här är ett roligt sätt för mig att se var jag varit och vad jag har kvar att upptäcka!

Tänk om jag om 10 år kunde ha massor mer prickar på kartan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.