onsdag 18 september 2013

GLADA VI TILL SKOLAN GÅR


I dag har jag faktiskt skola! Och inte bara en lektion utan faktiskt två! Wow! Så jag går också i skola här i Vasa och är inte bara ute och festar. Fast det känns nog lite onödigt att vara här då jag har typ 1-2 lektioner i veckan..! Jag borde ju börja skriva på gradun, men i dag ska vi ha vår första lektion angående det, så jag hoppas på att jag får en stor motivationskick efter dagens lektion och kan börja jobba flitigt!

I dag provade jag första gången att använda min stora donits i huvudet. Hmm, jag blev inte helt nöjd då jag nu har pannlugg och får inte allt hår så där jämnt och fint, men tja, det duger. Lite konstigt känns det att gå med en stor "boll" på huvudet, heh!

I dag har Ladyline igen öppna dörrar, så jag ska gå dit på en pilatestimme! Det ska bli skönt!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.