onsdag 4 september 2013

MY GOAL IS TO BE HEALTHY

Bildcollage gjort av bilder från weheartit.com

I dag har jag haft en hälsodag! Jag började dagen med plankan (min plank challenge fortsätter ännu några veckor!), därefter gick jag en kort powerwalk i solen och kom hem och drack en hälsosam smoothie! På dagen har jag lite slöat och städat här hemma och sedan träffade jag flickorna och vi gick till Ladyslim som nu också har blivit LadyLine, då de har öppna dörrars dag i dag. Vi gick på en 45 minuters RVP och svetten rann nog så otroligt på de 45 minuterna! Det var lite annorlunda än de RVP:n jag har varit på i Borgås LadyLine.

Nu hoppar jag i duschen och efter det tror jag att jag äter lite kvark med bär och slöar framför tv:n resten av kvällen. Nickes gulisar har Gulis i dag (han är tutor), så han är ute och tvinnar på stan och slutar kvällen i Ollis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.