torsdag 5 september 2013

MY OTHER HOME


I dag hade jag en riktigt ordentlig skoldag. Jag hade hela två lektioner, hahaa! Men i dag kändes det helt som skola igen när jag var där från morgonen till eftermiddagen. Jag hade nog fyra timmars lucka där emellan lektionerna, men vi hade föreningsmässa i skolan på lunchtiden, så tiden gick där när vi fick köa till de bästa föreningarnas bord och bli medlemmar i dem.

Jag fick också träffa flera av mina gamla klasskompisar vilket var jätte roligt! Vi har alla spridit ut oss och vi har inte så mycket gemensamma kurser mera, så det är roligt att hinna sitta och prata en stund.


Tänk att jag har bara två år kvar här i Vasa! Buhuu, jag kommer nog att sakna livet här... Fast tja, det kan hända att jag har ännu tre år kvar här, beroende på Nickes skola. Jag måste njuta nu när jag kan, för sedan är det arbetslivet och allvar som gäller. Då kan man inte mera göra vad man vill när man vill.

Jag kommer nog att sakna staden Vasa också. Det är en väldigt mysig, trevlig och fin stad! Jag måste nog besöka Vasa ännu efter att vi flyttat härifrån. Det känns nog lite som ett annat hem.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Anonym18:31

    ditt nya hår passar så bra åt dig! /sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack ^^ ja har nog fortfarande lite svårt att vänja mig me pannlugg :D

      Radera
  3. Anonym20:04

    jag undrar int alls, man märker av den hela tiden :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.