måndag 23 september 2013

PLANK CHALLENGE 6 VECKOR


Nu är min sex veckors plank challenge slut! Det gick helt bra och jag har märkt att magen känns nog spändare! Jag tänker nog fortsätta att göra plankan 3-5min några gånger i veckan (om jag lyckas med 5min), men jag tänker inte hålla schema över det.

Det bästa jag orkade var 4minuter vilket är ganska bra! Jag skulle nog aldrig ha trott att man kan orka plankan så länge! Jag började med 1 min och fortsatte med 1min 30s, för att jag ville bygga upp en bra grund, så nu känns det ingenstans att göra så kort tid.

Jag vill ännu säga att stora applåder åt min syster som klarade av sin plank challenge och plankan i hela 5minuter! WOW! Och då har hon dessutom fött två barn! Så inte illa alls! Det gäller bara att sluta tänka "jag kan inte" och peppa sig själv! Positivt tänkande för dig långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.