måndag 16 september 2013

ETT AV MINA FAVORITYRKEN


Jag har sovit gott inatt, fast jag har haft lite konstiga drömmar om att jag är gravid osv. Och jag började min dag med en lång springlänk. Jag har fortfarande lite sjuka fötter och knän när jag springer, så jag orkar inte så långa springturer men jag kämpar och hoppas på att fötterna blir bättre snart! Men det känns som en superbra start på dagen när man har redan fått något bra gjort!

Det som gjorde min dag ännu bättre var att när jag kom hem från min springlänk hade jag fått ett meddelande angående jobb. Hurra, jag har jobb i morgon! Jag blev jätte glad av meddelandet och att jag får äntligen göra något nyttigt här på mina lediga dagar. Jag ska vara hela dagen på gruppfamiljedagvård lite ytterom Vasa centrum. Jag har nog saknat daghemjobbet en aning, så jag är jätte glad att jag nu kommer att få jobba som inhoppare till olika daghem här i Vasa!

Dagistanten Hanna är tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.