måndag 2 september 2013

I WILL ALWAYS FROM MY HEART LOVE YOU IN EVERY POSSIBLE WAY


Snart ska jag träffa Märsky och vi ska fixa lite ärenden på stan. Jag har en hel del på min to-do-lista, bland annat skicka iväg ett paket, gå till life-butik och handla lite kräftskiva saker. Vi tänkte också äta lunch i stan, troligen i Sweet Vaasa.

Jag borde visa bättre bilder på min skjorta för den är så häftig! Texten ser ni i rubriken, men den ser annorlunda ut på baksidan. Den är typ stickad där på baksidan, så man ser lite igenom. Jag ska försöka någon dag ta en bättre bild så ni ser. Jag tycker massor om den!

2 kommentarer:

  1. Mmmm, sweet vasa! :p ja tror ja ska springa efter lite sushi. :D

    SvaraRadera
  2. Murr! Int någå sushi utan mig!!! :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.