torsdag 19 september 2013

NEW STYLE : STRAWBERRY



Jag var som sagt till Ladyline igår på pilates och där hade de smakprov på ett nytt proteinpulver. Jag måste såklart smaka och det smakade jätte gott, just i min smak! När jag började granska burken noggrannare, kom hon som höll pilates lektionen och berättade lite mera om proteinpulvret. Jag är inte så jätte insatt i de olika proteinpulvren och vilka ämnen är bra för vad, utan jag använder lite av allt möjligt och jag gillar variation!

Hon berättade att det ska hjälpa mot sötsug, då det innehåller Krom, vilket jag tyckte lät jätte bra för mig! Det ska annars också hjälpa hålla blodets glukosnivåer normala. Dessutom innehåller det rikligt med fiber och protein, så jag tyckte det skulle passa perfekt för mig! Hon var jätte snäll och trevlig och hon gav mig en kupong med 30% rabatt på produkten från en träningsbutik här i Vasa, som egentligen är endast meningen att medlemmar ska få! Så jag blev jätte glad och måste såklart uttnyttja rabatten!

Så jag gick i dag till den butiken och köpte den här lilla burken och betalade endast 15,50e! Dessutom fick jag en shaker på köpet! Synd nog hade de inte en rosa shaker, buhuu, men det här går bra! Ikväll ska vi till gymmet med Nicke, så jag ska ta med mig min nya shaker och nya proteinpulvret! Hihihi, sånhänt smått motiverar mig faktiskt att träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.