måndag 2 september 2013

SUPERFOODS

Lotta har berättat massor om olika superfoods och ekoprodukter åt mig och deras nyttigheter. Jag har tidigare ätit acai-kapslar och provat på spirulinatabletter och jag tyckte båda verkade bra. Nu har jag köpt grön lera, som jag dricker på morgonen som ska hålla magen i balans, tröttheten borta och så har den andra hälsoeffekter.

I dag köpte jag gojibär, som jag tänker börja äta med müsli och kanske i sallader typ. De ska göra att man känner sig glad och så innehåller de en massa antioxidanter, C-vitamin, järn och en massa annat. Jag köpte också maca-pulver, som jag tänker börja tillägga i mina smoothien. Macan ska hjälpa motverka stress, ge mera energi och balans i hela kroppen och öka fysisk styrka och uthållighet. Allt det här låter bra i mina öron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.