lördag 28 september 2013

MY FIRST PIERCING

Titta vad jag har!!! Hihihiii jag är så ivrig! Jag har tänkt på napakoru i typ 7 år och nu äntligen gjorde jag det! Jag har talat om det med Prillan och Nicke nu i någon vecka, men igår bestämde jag mig bara att fara och göra det utan att berätta åt någon! Nicke fick en liten surprise när han kom hem. Det var nog tufft att gå helt ensam och inte ha någon som stöd, men jag klarade det! Det tog nog sjukt, ganska så sjukt, men jag skrek inte och inga tårar!

Jag är nog jätte nöjd! Lite känsligt och sjukt är det, men jag är nog så nöjd! Det var nog värt det lilla lidande! Plus att jag fick det ganska billigt, jee!

Pappa blir nog säkert lite besviken, då han tycker att jag istället skulle skaffa tatuering, men jag vet inte om jag är färdig att skaffa något så stort märke på min kropp ännu. Piercing går ändå att ta bort och det blir kanske ett litet ärr, men en tatuering är där för livet. Plus att de kostar mycket mera och jag är nog inte färdig att betala 100e, för att få en bild på min kropp.

Får se vad mamma säger, heh!

4 kommentarer:

  1. Anonym18:25

    Tufft! :) Min mamma blev inte så nöjd när ja tog min napakoru hon sa just så som din pappa tycker att heldre en tatuering än en napakoru :D
    Jag har följt med din blogg länge och måste säga att den är Mycket bra :))
    Hälsningar från en Borgå bo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Men man måst ju nog bara prova på de man vill, oberoende vad föräldrarna tycker :D jätte roligt att höra att flera Borgå bon läser min blogg!! ^^

      Radera
  2. Jag laga napakoru efter konfirmationen. Jag kommer ihåg att jag "joma" länge till mamma att jag vill ha, och hon sa att om jag blir konfirmerad får jag laga napakoru (jag ville själv int bli). Nu ha den växt ut för några år sen, min kropp tål int piercingar förutom i öronen, men jag sku gärna vilja laga på nytt. De e så snyggt! :-)

    Jag hitta din blogg annors på något sätt via Jäbä, jag e släkt med honom & Amelia (tror hon blir min småkusin).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja e nog ganska orolig över att min ska växa ut :/ ja har några vänner som har också skaffa men de ha växt ut. Håller tummarna uppe bara att de ska hållas! :D

      Aaah, vitsi va roligt! :D Ni har väl ganska stor släkt har ja förstått.. :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.