måndag 9 september 2013

GULDSMYCKEN


Hej på er!

Jag har just kommit hem från tyska lektionen. Alltså efter två och en halv timme tyska så tycker jag allt låter lika. Bara en massa sch-ljud hit och dit, men visst lär jag mig massor! Men att försöka prata ett språk man inte kan i över två timmar är ganska jobbigt. Jag tror nog ändå att jag kommer att lära mig en hel del under de här lektionerna och hoppeligen känns det lättare efter några gånger när de här basic grejerna har fastnat.

I dag är det gulis för de nya peffanstuderanden! Men jag känner ingen som har börjat studera i år, så jag är inte så värst intresserad av att följa med. Vi ska dessutom ha kräftskiva i morgon, så jag sparar mig tills i morgon!

Jag är så sugen på kräftor, så min mage väntar massor på morgondagen! Mums, vad det ska bli gott med snaps och kräftor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.