tisdag 17 september 2013

JAG GJORDE MISSTAGET...

...Och lade mig på soffan och stängde ögonen för en stund. Jag har halvt sovit i en timme! Oj, jag är tydligen ovan med att jobba när jag blev så trött av en hel dag på dagis. Men hade annars också tänkt ha en vilodag från träningen.

Jag hade jätte roligt på jobbet i alla fall! Roligt att få jobba med barn igen. Jag har lekt ute i skogen, haft samling och sagt ramsor och nattat barnen. Lite ovant att ha ramsor på finska, då jag inte så ofta är på finskt daghem, men det gick bra!

Jag släppte mitt inre barn ut när vi lekte i skogen. Vi gjorde kottdjur och byggde bo åt dem med några barn och så lekte vi sjörövare, som letade efter skatter. Jag fick vara kapten, heh, och barnen blev mycket förtjusta i leken! Det är så roligt att få småbarn att fantisera och leka utan leksaker.

Jag skulle ha fått jobb där ännu torsdag och fredag, men tyvärr passade det inte mitt schema. Men de ville jätte gärna ha mig dit pånytt, så kanske jag ännu får träffa barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.