söndag 8 september 2013

EILEN OLI HAUSKAA, TÄNÄÄ NAURATTAA

Oj vilken kväll det blev! Det var inte meningen att bli utgång utan vi skulle bara gå och äta och umgås i några timmar på vip kvällen. Men när det händer oplanerat så brukar det också bli en bra kväll.
Vi fick tortillas och många gratis drinkbiljetter. Jag hade inte alls tänkt mig att där skulle vara så där mycket bekanta och vänner! Jag fick träffa många av mina vänner som jag inte sett på hela sommaren och kramar delades ut åt alla håll. Jag fick också sällskap av Prillan sedan, det kändes nog så konstigt att vara ute bara med Nicke och inte flickorna.
Vad annat kan jag berätta? Vi åt gott, drack goda drinkar och tog några för många shots. Vi dansade och skuffades på dansgolvet och vi lyssnade på ett bra band. Jag kom på igen orsaken varför jag inte gillar Fontana; för mycket sliskiga killar som inte vet var gränserna går. Men jag hade jätte kul och konstigt nog så var det en ganska så rolig kväll på Fone!
Nästa gång får det nog bli trygga Ollis. Jag är trött och slut i dag, men lite pizza, en otroligt freaky film och bra sällskap gjorde den här söndagen riktigt bra!
Hoppas ni har haft ett roligt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.