fredag 13 september 2013

TRÄNING & TE



I början av veckan köpte jag lite nya träningskläder från H&M. Jag har velat ha en ny träningsskjorta länge och jag har sett på den där hela sommaren, men nu först köpte jag den. Sportbh har jag också velat ha en tid, men jag har egentligen inte haft behov till en ny, men nu blev jag så kär i den när jag provade den så jag bara måste köpa den.

I dag hittade jag telådan i Sinooperi på rea. Jag har länge sökt efter den rätta telådan, men först nu hittade jag en som var nästan perfekt. Kraven har varit att det ska stå på sidan texten TEA på engelska och helst i silver färg, så att den passar ihop med vår brödlåda. Enda saken som gör att lådan inte är perfekt är att den är lite onödigt stor. För mig skulle det ha räckt med 3-6 luckor för tepåsar, men det fick duga nu med en större låda.


P.S. Arbetsintervjun gick superbra! Hoppeligen får jag redan nästa veckan någon tur..! Jag fick mitt aldra första sommarjobb på fredagen den 13 också! I dag fick jag också ett samtal från mitt jobb från Borgå, så tydligen är fredagen den 13 en lyckodag för mig när det gäller jobb! Dessutom vann jag 2e på en lott i dag, jihuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.