söndag 15 juni 2014

NU KÄNNS DET BRA!

Run
weheartit.com

Jag steg tidigt upp och såg att solen sken ute och mitt humör blev genast bättre. Springskorna på och ut och springa! Löpningen gled underligt bra så jag fortsatte att springa och hade ingen aning om hurdan länk det skulle bli. Jag sprang till gamla stan och drog två backe-intervaller där. En stor backe med kullerstenar sprang jag upp för och en mindre backe. Wow, vad jag kände mig som en vinnare efter det! Sedan sprang jag nästan raka vägen hem. Den här länken blev 52 minuter lång och när jag nu kollade hur många kilometer så visar det sig att det blev 7,3km. Ännu en gång wow! Härligt att 7 km gick så där lätt plus att där var den där ena stora backen! Jag ska nog försöka kolla en rutt som skulle bli 10km och försöka springa den någon dag. Fast det är nog skönt att vara ute och springa utan att veta hur långt man sprungit. I dag sprang jag just så långt jag orkade, plus att jag nog måste komma hem för jag ska på jobb om en timme, så kunde inte springa så mycket längre mera.

Härlig start på den här söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.