torsdag 19 juni 2014

PHOTO A DAY - 19


Börjar väl bli lite rutin det här att träna 7 på morgonen! Inatt har jag kört mamsen och Thomas till flygfältet och när jag kom hem gick jag ut med hunden, åt morgonmål och väntade på att klockan skulle bli halv 7 så jag kunde köra till gymmet. Där var jag helt ensam första halvtimmen och vågade därför ta några spegelselfien, haha! Efter 7 kom Nise också och så gick vi på yoga tillsammans. Det är jätte skönt att träna tidigt på morgonen, speciellt när jag har tid att gå och sova tillbaka när jag kommer hem! Nu när jag har vaknat så känns det som en helt ny dag redan.

Kan annars berätta några andra morgonrutiner jag har. Jag börjar alltid dagen med att dricka ett glas vatten. Just därför att när jag är så dålig på att dricka och speciellt vatten så är det viktigt att jag får i mig de där första glasen direkt på morgonen. Vad annat? Jo, jag brukar smörja in mitt ansikte och så brukar jag lägga en badrock på mig ifall det är kallt, annars chillar jag hemma i pyjamas så länge tills jag måste klä på mig.

Ingenting speciellt jag brukar hålla på med under morgonen. Brukar chilla och ta det lugnt, äta frukost och läsa bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.