fredag 13 juni 2014

PHOTO A DAY - 13



Mitt hår blev nog lite ljusare än vad jag tänkt när jag lade slingor i. Fast solen har nog också blekt det ganska mycket. Jag gillar nog att ha ljust hår, men för platina vill jag inte att det ska bli. Men jag har naturligt mörkare hår undertill, så det är endast riktigt ljust utanpå.

Blond är ändå min färg och fast jag tyckte om att ha brunt hår, så är det här mera jag. Men får se om jag nångång i framtiden ännu färgar brunt, men just nu trivs jag bäst i ljust. Det kan jag säga att efter att jag använt Wen produkterna så har nog mitt hår blivit lite tjockare och det känns alltid bättre efter duschen när jag använt Wen än när jag tvättat med vanligt shampoo. Mitt hår känns torrare och strävare när jag tvättar med vanligt shampoo, så egentligen är nog Wen bättre för mitt hår. Kanske jag ändå kommer att fortsätta använda det, fast jag inte först var så övertygad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.