onsdag 27 februari 2013

GETTING THINGS DONE


Länge sedan jag sist sminkat mig och fixat håret! Känns annars också konstigt att klä på mig jeans istället för träningskläder eller mjukiskläder. Har senaste dagarna endast gått med min onepiece och träningskläder och håret fast och osminkad. Orsaken till att jag i dag fixat mig lite är att jag ska snart till stan en sväng och fixa lite ärenden. Tyckte det var en helt bra orsak att lite fixa mig.

Är annars ganska stolt över mig, för jag fick färdig min teoridel i kanden i dag! Wippiee! Nu gäller det bara att läsa igenom den och kolla skrivfel och sedan skicka in den till handledaren, så hon också kan kolla på den. Nu har jag då "bara" typ hälften kvar av kanden. Men måste ta mig själv i kragen nu och skriva varje vecka något! Ska jäklar ändå ha den klar i vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.