onsdag 6 februari 2013

JAG ORKAR INTE


Känner mig så dålig i dag. Fick en liten energi-kick på dagen, fick läst en kand bok och skrivet lite om den. Har nu alltså under mina två lediga dagar fått två kand böcker lästa, vilket nog är bra! Men jag kan inte känna mig bra, då jag har många deadlines som väntar nästa vecka. Plus att jag tog till mig en extra uppgift! Snäll som jag är... Måste läsa en annans kand och kommentera den, så mitt veckoslut ser ut att vara fullt med skolarbeten.

Vi ska nog få en gäst från fredag till onsdag, Nicke kusin som redan fått ett smeknamn av Prillan; Leopold. Tror han får kallas för Leopold i bloggen! Låter fint och speciellt.

Det var meningen att vi skulle ti gymmet i dag med Nicke, men vi ser ut som på bilden. Ligger och slöar på soffan. Jag tror att jag håller på att bli sjuk och Nicke har lite samma känsla. Hoppas inte! Så vi bestämde oss för att skippa gymmet i dag. Ingen vits att gå dit när det inte finns energi att dra ett ordentligt pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.