söndag 10 februari 2013

HOME IS WHERE MY HEART IS

Talade just med syrran och varje gång jag nu senast talat med henne i telefonen, så hör jag lilla Melli i bakgrunden som skulle ha så mycket att säga åt mig. Helt otroligt att hon är snart fem månader gammal! Det känns som typ en månad sedan vi tog den här bilden. Hon växer otroligt snabbt och jag skulle så vilja vara där och se det! Tur får jag se henne och Alli nästa veckoslut! Och veckan efter det!

Nästa veckas torsdag åker jag hem till veckoslutet, då min kusin blir färdig fysioterapeut. Då ska Nicke få träffa min släkt för första gången. Det är väl på tiden, då vi ändå firar vår fyra årsdag nästa torsdag! Tänka sig att det aldrig blivit av före nu!

Sedan kommer vi igen hem till Vasa några dagar och sedan åker vi igen till Borgå, då vi firar sportlov! Över en vecka hinner vi vara hemma då! Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.