måndag 11 februari 2013

WORK FOR IT

Tumblr_mi2dyoo9sc1rrntmao1_500_large
Bild: weheartit.com

Det var en ganska tuff Power Hour timme i dag, då det var ett nytt program. Men jag tyckte inte vi tränade armarna så bra i dag, så nu när jag hade lite extra tid här hemma medan jag väntar på att bastun blir färdig, så gjorde jag lite till övningar. Lite armar och lite mage!

Jag kommer inte att kunna träna så mycket och effektivt nu kommande dagar, då det i morgon är fastlaskiainen och på onsdag ska jag på sitz! Torsdag har jag troligen lite krabbis och sedan en lång tågresa, så ingen träning då heller! Får se hur det blir veckoslutet i Borgå, ifall jag hinner träna. Vill nog hinna med lite träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.