måndag 4 februari 2013

SMILE! YOU'RE ALMOST THERE!


Duktiga jag fixade riktigt lite på kanden. Det går nog supersakta framåt, men åtminstone går det framåt! Har två dagar ledigt nu, så det är meningen att jag ska skriva på kanden och göra skoluppgifter. Jee kan inte vänta! Två dagar fyllda med skoluppgifter! Jee!

Nu tar jag kväll och ser på ANTM och dricker lite te. Väntar på att min sambo kommer hem. Tråkigt att vara ensam hemma. MEN jag ska inte klaga då jag ändå kan bo med min pojkvän. Ger nog mycket poäng åt en min vän, som lever i ett distans förhållande! Alla klarar inte av sådant, men hon är nog en av de starkaste personerna jag känner!

2 kommentarer:

  1. Ska jag känna mig träffad? :) Va fint sagt! Tack :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heheh kanske du ska ;) o du har ju allti mej o M då när de känn svårare :) <3

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.