torsdag 21 februari 2013

I NEED SOME POWER


Om en timme börjar Power Hour, så har ännu lite tid på mig att faktiskt göra något nyttigt. Har luggit på soffan sedan jag kom hem 12 tiden och inte gjort annat än sett på tv och läst bloggar. Och ätit såklart. Men jag borde läsa på engelskan, men har påriktigt ingen motivation till det. Läste just ett papper och blev helt slut av det.

Hoppeligen får jag lite energi från PH timmen och orkar läsa ännu ikväll. Har en aning sjuka bröstmuskler, armar och axlar från gårdagens träning, men hoppas att vi pinar benen och magen i dag på PH:n. Hoppas annars också att jag har bra med energi på träningen, för har nog lite på känn att flunssan är och knackar på min dörr. Får fortsätta tanka flera liter te i mig och äta vitaminer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.