torsdag 7 februari 2013

PROVAR PÅ LITE NY STIL!







Alltid lika roligt att gå till skolan, gå upp till sjätte våningen och där sedan möta en lapp där det står att dagens Power Hour är annullerad. Japp, då var det bara att göra en lite längre länk hem, så jag ändå fick lite nytta av att gå till skolan. Gick via R-kiosken och hämtade mitt H&M paket! Jee alltid lika roligt att få paket!

Paketet innehöll två silver armband! Simpla och fina! Sedan ett par billiga "uggs", som inte är bekväma eller bra att gå med, men de är så enkla att dra på och de är varma! Sedan innehöll paketet något jag aldrig trodde jag skulle äga, dvs. ett par lederbyxor/leggings! Tro eller ej, men jag har gått och beställt sådana åt mig! När jag provade dem, så visste jag inte först att vad jag tyckte om dem. Men efter en liten stund kom jag fram till att jag nog gillar dem! De har dragked detaljer i byxbenen och på ena sidan där uppe. Får se hur jag ska matcha dem! Känner mig åtminstone ganska cool i dem! Lite tuff alltså! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.