tisdag 19 februari 2013

SPENATSÅS, FISK OCH MOS


Oj vad det var roligt att prova på lite "nytt" i matlagningsväg! Alltså ingenting desto större än att jag provade på att laga spenatsås och det blev faktiskt riktigt bra! Har länge gått och snålat efter spenatsås till panerad fisk, så nu måste jag testa! Nöjd är jag och det här är något jag kommer att göra pånytt flera gånger.

Hade annars också en mat-inspirations-dag i dag, då jag kom på en massa olika recept och maträtter jag vill laga, som vi inte ätit på evigheter eller alls! Så efter sportlovet kommer jag nog att börja göra lite mera mat igen och göra av mina gamla favoriter och testa lite nytt!

Har dessutom hittat några goda recept på lite smått och sött, som borde också provas på! Hittade ett recept på en chokladmousse-kaka, som jag tror jag måste baka på sportlovet hemma i Borgå! Nami!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.