måndag 4 februari 2013

MIRROR MIRROR ON THE WALL

Phuuuust vad jag är slut! Jag som skröt om min energi på dagen! Men Power Houren kändes nog tung i dag. Kändes som om jag inte hade tillräckligt med energi. Tror att det berodde på att jag bara ätit en scone och mandarin på dagen, så hade ju inte tankat med så mycket energi.

Nicke har lång dag, då han genast efter skolan ska på träningar, vilket betyder att jag är ensam hemma nu hela kvällen. Hmm vad ska jag hitta på? Kanske jag borde göra något nyttigt, som typ skoluppgifter...?


4 kommentarer:

  1. Va är de för spegel??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den vi fick av Gundborg :) vi måla ju också vår vit, som ni gjord!

      Radera
  2. Inte fick ni den av gunborg utan jag fick båda och jag gav den där åt er. Inte visste jag att ni oxå målat er vit.. :) ser bra ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sa ju nog då när ni måla er att vi också sku måla :) men ja blogga aldri om de :P

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.