tisdag 5 februari 2013

SJUKT ADDICTED!


Jag har just sett senaste Vampire Diaries och jag är nog så fast i den serien! Varje gång är det lika spännande! Jag blir så lätt fast i serier! Just nu favorit serierna är Vampire Diaries, Greek, New Girl, Cougar Town och Pretty Little Liars.

Vi ser på Greek med Nicke och det är så roligt att se på det när man själv lever lite liknande livstil just nu, dvs studieliv med fester. Lite synd är det att vi inte kan ha greek-system, för det ser så roligt ut, och vissa deras fester är nog så överdrivna att ibland skulle man nog vilja uppleva liknande! Rekommenderar den serien! Det är redan typ tredje gången jag ser igenom den serien.

Sen finns såklart klassikern Friends, som är alltid lika rolig att se på! Samma Sex and The City är nog också en av mina storfavoriter!

Jag är en serie-freak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.