fredag 1 februari 2013

KÖPTE I DAG


Sportbh: H&M 14,95e
Träningscaprin: Kappahl 14,95e normalt pris 19,95e (fick -25% rea pga mitt medlemskap)
Mascara, liquid eyeliner & eye makeup-remover: Anttila (allting var på rea)


Det var mina tråkiga inköp. Eller träningskläderna var inte tråkiga, men det var inte heller meningen att jag skulle köpa dem. Men när jag fick träningsbyxorna så billigt, så måsta jag ju ta dem! Och sportbhn är just en sådan som jag gillar, som har mjuk kant där nere, så det spänner inte för mycket. Rekommenderar den!

2 kommentarer:

  1. Anonym17:35

    har den där samma blåa (: /sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tycker om den modellen, för en annan ja har från H&M har så tjockt gummiband där under brösten, så de blir riktigt märken av den när den har spänt :/ o kunde int ta större storlek när de ble sen igen fö stort :D så den här e ju super! o fin färg ;)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.