måndag 28 oktober 2013

BLACK AND GOLD




En ny period har börjat och jag har faktiskt ganska mycket skola nu! Tisdagar har jag 12 timmar skola, mmhm väntar med iver till morgondagen alltså..! Vi har ändå stigit tidigare upp med Nicke i dag och började dagen med en kort powerwalk. Det var ett jätte skönt att börja morgonen med och vi hann i lugn och ro äta morgonmål före vi båda skulle till skolan. Det var också mysigt att vara ute och gå när det ännu var mörkt, fast det var mycket trafik då klockan började närma sig 7.

Jag var lite lat när jag kom hem från skolan och bestämde att jag skippar tyskan i dag. Jag går den på onsdagen istället, då får jag sällskap av Ken.

Nu bär det av mot gymmet och träna ett svettigt pass och ikväll ska vi nog gå tidigt i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.