söndag 13 oktober 2013

I LOVE MY LIFE !






























































Jag är så otroligt tacksam för alla människor som finns i mitt liv och jag älskar er alla! Mitt liv skulle inte vara så här otroligt bra utan er! Jag är jätte tacksam för allt jag har fått uppleva, alla människor jag har fått träffa och alla små och större saker som har påverkat mitt liv! Alla människor som kommit och gått, alla som berört mig på något sätt och allt som har förändrats, för utan allt det skulle jag inte vara den jag är i dag.

Jag är mycket lyckligt lottad i livet, för jag har precis allt jag kunde önska mig och mycket mer! Så jag ville ta den här stunden och tacka er alla som har funnits här för mig och som gjort mitt liv så otroligt fint och perfekt! Ni har gett en massa fina, roliga, sorliga, oförglömliga minnen åt mig som jag får bära med mig hela mitt liv! TACK! <3

I LOVE MY LIFE, MY FRIENDS AND MY FAMILY! <3

3 kommentarer:

  1. Helt underbart inlägg! Härliga minnen i bilderna :) Jag är lyckligt lottad att få ha dig som vän, du och Pärre är guld värda för mig ^^ Ibland säger man det bara alltför sällan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 helt huippu juttun har vi gjort ^^

      Radera
  2. Tack de samma hanihani. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.