fredag 11 oktober 2013

FRIDAY FRIDAY FRIDAY!!!


Vilken härlig fredag det är i dag! Jag fick sova länge och dra mig i sängen tills jag var helt vaken. Jag träffade flickorna och gick på kaffe med dem till Sweet Vaasa. Mums, vad vanilj-latte kan vara gott! Dessutom åt jag en liten laxpaj. Efter det träffade jag min gradu handledare i skolan där jag fick lite berätta vad jag har tänkt skriva och hur. Hon tyckte jag hade allt typ klart för mig och att jag bara ska börja skriva, så jag ska nog försöka börja snart.

Efter det har vi handlat och ätit och slöat på soffan. Nu tänker jag träna lite här hemma. Jag tror jag ska pina benen och magen i dag. Ikväll ska jag träffa flickorna igen och vi ska bara ha det mysigt framför tvn med lite te.



I morgon ska jag på morgonen på en ansiktsbehandling. Min första gång någonsin! Men Prillan har gått där och hon har rekommenderat det! Det är billigt och bra har jag hört, så varför inte! Jag har aldrig haft dålig hud eller problem med finnar eller något, men nu efter sommaren blev den mycket sämre på grund av vissa orsaker, så nu vill jag sköta den bättre.

HA EN SKÖN FREDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.