onsdag 30 oktober 2013

INSPIRATION

Hair style!

Credit: hey_ella

Hakuna Matata | via Tumblr

Braids 🐢

Braid

Classy blog
Bilder: weheartit.com

Ooh, vad jag skulle vilja ha långt och tjockt hår och dessutom en egen hårstylist! Alltså det finns så mycket ljuvliga frisyrer, men jag är så usel när det kommer till hår! Jag tycker annars också alltid att mitt hår är för tunnt och för kort, för att kunna laga några fina frisyrer. Men det är ju bara jag som inte övar och provar på!

Det är snart ett år sedan jag färgade dipdye åt mig och då var mitt hår ganska långt. Det börjar närma sig samma längd nu (så ett bra bevis på att mitt hår nog växer snabbt), men jag tycker det är så tunnt och livlöst. Hoppas mitt nya Aussie shampoo skulle hjälpa få lite volym och liv i det.


I dag hade jag håret uppsatt på en hästsvans och flätat i en fishtail-fläta. Fast jag tycker den blev lite misslyckad och det tog inte länge så stack det ut hår lite här och där. Det är just det med mitt hår, inga frisyrer håller en längre tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.