onsdag 2 oktober 2013

YUMMY!


Dagens middag bestod av räksallad med avokado och en liten klick majonnäs. Jag brukar inte äta avokado så ofta, mest för att det är dyrt och för att jag har råkat äta dåliga avokadon några gånger. Jag kryddade den med lite salt och citronpeppar och mums vad det blev bra! Jag ska nog fortsätta äta mera avokado, då det är så hälsosamt!

Jag fick en hel del vitaminer av min sallad i dag och så har jag druckit lite te med honung i. Ikväll är jag ensam hemma, då Nicke har en gulis-grej, så jag funderar ifall jag ska göra något gott kvällsmål åt mig. Typ proteinpannkakor skulle smaka ganska bra! Jag ska försöka vara mera hälsosam nu, då vi har ätit ganska så mycket ohälsosamt de senaste veckorna. Det har blivit en hel del pasta åtminstone, men det positiva är att vi har köpt endast fullkornspasta. Bättre det än vanlig vitpasta!

Jag tycker det nog märks snabbt på min kropp när jag äter lite ohälsosammare och förtillfället känner jag mig jätte svullen överallt! Jag borde köra en detox här snart igen, för att lite rensa kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.