fredag 25 oktober 2013

MIN FREDAGKVÄLL I BILDER








Ikväll kom Nickes familj till Vasa och vi bjöd på lite kvällsmål här hemma hos oss. Det blev pizza, sallad och lite vittvin. Vi fick igen helt otroligt mysiga och roliga gåvor av dem! Vi fick en korg full med att möjligt roligt och gott, bland annat löste, mandarin, körsbärstomater, hälsomüsli, en festis, honung, dolce gusto latte-kapslar och en rawfood bar. Plus lite annat roligt och gott!

Dessutom fick jag en tidig födelsedagsgåva av dem! Jag fick en Victoria's Secret parfym som doftar gudomligt! Så fick jag lite annat smått och plock, som ett par strumpor (som behövs alltid!) och en till rawfood bar. Och sist men inte minst en superfin skjorta i ena av mina favorit färger! Den ser supertuff ut och jag bara älskar färgen!

Nu ska vi alla krypa i säng, för det blir ett veckoslut med mycket program igen. I morgon ska vi gå på stan, ut och äta och gå på teater! Mera om det i morgon..! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.