söndag 27 oktober 2013

TRÖSTSHOPPING


Jag tappade bort mig på Nellys och H&Ms hemsidor och började shoppa loss. När jag blir deppig och missnöjd med något, så brukar jag trösta mig själv med att bläddra på olika nätsidor och nätshoppa. Just nu är jag deppig över att vi har ätit så mycket gott under de senaste veckorna när vi har haft gäster och vi har inte hunnit (läs: orkat) träna så mycket som vi borde ha gjort.

Så jag klickade hem lite kläder åt mig som motivation att NU SLUTA ÄTA SKRÄPMAT OCH BÖRJA TRÄNA. Jag behöver inte mera kläder och jag har fullt i klädskåpet, men jag vill ha något nytt och spännande i mitt skåp!

Just nu känner jag att jag är i väldigt dåligt skick igen och redan brist på motion gör mig väldigt slut och sur. Jag mår alltid som bäst då när jag tränar aktivt och äter hälsosamt. Jag vet det själv, men ändå faller jag i de här groparna om och om igen. Men det är bara att klättra upp igen och börja från början..!

Lite motivation fick jag då jag vet att jag snart får kläder på posten, som jag vill se bra ut i! Så nu träna bort alla chokladkakor och glassar och annat gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.