onsdag 9 oktober 2013

PRANA FLOW YOGA

RESILIENCE. | via Tumblr
Bild: weheartit.com

Wow, vad tuff yogatimme! Jag hade aldrig trott att man kan svettas så där mycket på yoga! Alltså helt otroligt bra träning! Jag hade på något sätt förväntat mig att det är liknande som på Ladyline, vilket det nog var också, men mycket tuffare ändå. Jag kunde många rörelser, men när vi gjorde så mycket i ganska så snabb takt utan pauser, så blev det jätte tungt.

Vi gjorde också plankan i några minuter och då märkte jag att jag har lite sjuka magmuskler från måndagens träning. Jag måste nog fortsätta gå på yoga en gång i veckan, för jag behöver nog verkligen öva flexibiliteten i min kropp.

Det var samma lärare som drog pilates då förra året och hon jobbar här i Vasa på yoga center, så hon kan verkligen sin sak. Jag vill verkligen bli bra på yoga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.