onsdag 9 oktober 2013

HÄLSOVECKAN FORTSÄTTER

The Idealist | via Facebook
Bild: weheartit.com

Jag är ledig i dag, så jag fick sova lite längre och ta det riktigt lugnt på morgonen. Det är viktigt att få sova tillräckligt, så när jag har möjlighet till det, så sover jag åtminstone nio timmar.

Annars så har min hälsovecka gått superbra hittills! Jag börjar nu redan må bättre och min svullnad har försvunnit helt. Alltså det känns som om det skulle ha försvunnit 2kg endast från magen när svullnaden försvann!

Jag har varje morgon druckit lera, sedan gjort en smoothie. Sedan har jag druckit mycket gröntte och vatten. Dessutom har jag inte ätit bröd eller vitpasta. Vi har försökt äta mycket proteiner här hemma. Mycket ägg har vi åtminstone ätit.

Ikväll tänkte jag gå på en yoga timme. Jag har lite muskelvärk från måndagens gymträning, så i dag blir det lugn träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.