söndag 27 oktober 2013

DO IT FOR YOURSELF

Ni som är intresserade över min träning, dvs. hur mycket jag tränar i veckan och vad jag gör för träning, så har jag fortfarande min veckans träning på högra sidan av min blogg. Tidigare hade jag en textruta som jag kunde editera hela tiden, men det började krångla och ville inte fungera. Så nu har jag en bild istället som jag laddar upp varje söndag där det syns min den veckans träning. Alltså då ser ni den veckans träning och den är uppe tills nästa veckas träning kommer upp.

Fast det kanske inte finns så många som ser på den eller bryr så mycket vad jag tränar, så fungerar det också som en dagbok åt mig själv. Jag ser själv hur mycket jag har tränat och det är motiverande för mig. Jag rekommenderar verkligen att ni skriver upp vad och hur mycket ni tränar, så ni får se helt tydligt svart på vitt vad ni gör! Det hjälper och motiverar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.