torsdag 17 oktober 2013

MIN ÖNSKELISTA



Här är lite tips på vad jag vill ha till födelsedag eller julklapp! Jag älskar små mysiga gåvor som t.ex. löste i olika smaker, ljus och ljusgrejer, smycken i alla former och sorter, serveringsfat i olika former och färger/mönster och så skulle jag vilja ha några fyrkantiga fat som vi skulle använda när vi äter sushi. Perfect Home har sushitallrikar, men de är ganska så dyra, så en billigare variant skulle nog duga riktigt bra!

Sedan är jag i stort behov av vanliga örhängen. Gärna i guld, men silver går också jätte bra! Sedan älskar jag Vågas långa silverhalsband och armband med kedjor och hängen, nagellack i olika fina färger, läppglans, söta strumpor med roliga mönster, servetter i olika färger och en flaska vin är också alltid bra att få!

Jag är tacksam för alla gåvor, men hoppas det här gav er lite ideér!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.