tisdag 8 oktober 2013

DET ÄR INTE LÄNGE KVAR


Jag försöker läsa på tent, men jag gör bara allt annat istället. Jag har tent på torsdag i specialpedagogik och vi har ganska mycket litteratur att läsa. Jag vet inte när jag senast har hamnat läsa på tent, speciellt på en tent som är ganska svår att läsa på. Senasten tenten jag har haft var typ engelska på våren, så det var en helt annan sak att läsa till. Nu måste jag själv tänka på allt jag läser och kombinera all fakta till en helhelt i huvudet.

Jag har också börja få lite klarhet med min gradu nu. Det har krånglat en hel del med min skola och vissa lärare, men nu har jag fått klarhet och vet vem är min handledare och vad jag ska börja göra. Jag ska försöka börja när vi har höstlov, alltså om en-två veckor. Jag har lust att börja nu, så jag måste utnyttja den känslan, för senare kommer jag bara få ångest och stress. Det vet jag.

Tänk att det här är mitt fjärde år här! Jag blir liksom färdig om typ ett och ett halvt år!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.