onsdag 23 oktober 2013

YOU NEED TO SLEEP!


Igen har jag sovit på soffan i några timmar. Jag missade yogan IGEN, för att jag var så trött och lat. Jätte störande att jag har blivit så lat... Jag vill ju så gärna gå, men sen ligger jag en stund och blir så trött att jag somnar.

Jag sov knappt något alls förr förra natten, så det är nog orsaken varför jag är så trött. Dessutom sov jag inte så många timmar förra natten heller och så har jag jobbat två dagar nu på ett dagis där det har varit massor med ljud hela tiden. Så jag har en hel del sömnbrist och jag har varit så mycket mera aktiv på dagarna än vad jag är ifall jag är i skolan.

Jag ska nog gå och sova riktigt just. Jag är ledig i morgon, men vill inte sova bort halva dagen, vilket Nicke säkert gör då han är på oktoberssitz i dag. Jag behöver en ordentlig nattsömn nu och gärna kring 12 timmar..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.