lördag 12 oktober 2013

GIVE ME COFFEIN!

THIS WILD IDEA
Bild: weheartit.com

Gaah, vad jag är trött! Den här dagen känns så onödig! Vi väntar bara tills morgondagen med Nicke, då vi får gäster hit och lite mera liv i lägenheten. Så den här dagen har vi ägnat åt städande och fylla skåpen med mat. Fick också köpa blöjor och barnmat för första gången. Aaws, fast inte åt vår egen ännu.

Jag var på morgonen på ansiktbehandling och det var nog jätte skönt! Huden känns redan nu mycket bättre. På dagen somnade jag på soffan för två timmar och nu när vi har ätit, så är jag fortfarande riktigt trög. Så då hjälpte ingenting annat än koka kaffe.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. En powerwalk ska jag försöka orka med åtminstone, men sen vet jag inte ska vi hitta på något med flickorna, ska jag ut och träffa pojkarna eller bara ligga hemma och chilla..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.