söndag 27 oktober 2013

FIGHTING STAR

Vi såg teatern Fighting star igår på Wasa teater. Jag hade inte så stora förväntningar och jag visste inte så mycket vad det skulle handla om.

Där fanns många fina talanger och några otroliga röster. Själva manuset var inte så mycket i min smak, lite för dramatiskt, men jag tyckte om danserna och musiken. Det som gjorde upplevelsen lite sämre var att det alltid emellan lyste väldigt granna ljus rakt i ansiktet på mig, så man blev blind alltid för en stund.

Jag tyckte bäst om slutet när själva teatern var slut och de började sjunga, dansa och fåna sig på scenen. Då fick man lite skratta och de var så mycket mera naturliga på scenen.

Om jag skulle ge betyg åt teatern så skulle den få 2 och 1/2 stjärnor av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.