söndag 13 oktober 2013

JUST DANCE!

Young

;) | via Tumblr

<3

Siempre :)
Bilder: weheartit.com

Okej, BUSTED! Jag bröt mot min hälsovecka igår. Men bara lite! Först åt jag en scone som Prillan hade bakat (jag skulle undvika bröd) och sedan blev det en snabbis utgång till Ollis! MEN jag drack endast en jordgubbslonkero där, så det var inte så farligt  tycker jag.

Vi såg en film hos mig först och efter det började vi fundera på en snabbis utgång. Vi kunde int bestämma oss alls, men när klockan började närma sig 23, så böt vi snabbt kläder och bestämde oss för att gå och checka läget och dansa lite. Jag ville jätte gärna träffa killarna då de hade sagt att de skulle till Ollis och tyckte att vi skulle också dricka.

Hur slutade kvällen då? Ja, det var ganska mycket fyllon ute på Ollis igår och jag vet inte vad som har hänt med Ollis men det var som en bastu där! Alltså helt otroligt hett att man kunde inte ens stå utan att svetten rann!!! Så vi var turvis på dansgolvet och rockade loss och sedan ute och svalka oss. När klockan började närma sig 1, så klarade vi inte av den där bastun mera, så vi bestämde oss att gå hem istället. Pojkarna hade inte ännu kommit ut då, så tyvärr hann jag inte träffa dem. Men jag såg lite andra bekanta och hade roligt på dansgolvet, så det var nog en helt lyckad kväll!

Nu till gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.