torsdag 10 oktober 2013

INGENTINGEXTRAHARHÄNTIDAG- DAG


Då är den här dagen nästan förbi. Vad har hänt i dag då? Tja, inte så mycket. Jag hade tent i dag och det gick väl helt okej. Vet nog inte alls om det gick dåligt eller bra, för hela kursen har varit så flummig så jag vet inte riktigt vad som krävdes. Det roliga var åtminstone det när läraren var en halv timme sen och vi satt där och väntade och funderar ifall vi alls ska skriva prov i dag. Hon hade inte ens någon ursäkt varför hon var sen utan hon var bara glad att vi alla satt där snällt och väntade.

Jag kom just hem från en powerwalk med Prillan och nu ska jag dricka lite varmt och mysa på soffan. Jag väntar så med iver på söndagen då min syster kommer hit med hela gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.