måndag 18 november 2013

ATT VARA SJUK SUGER!


Blääh, jag insjuknade i magsjuka i dag..! Jag skrev ju att jag hade sjuk mage ända sen lördag kväll och förra natten sov jag dåligt när det bara knep i magen... Nu ligger jag illamående och sjuk på soffan... Magsjuka är inte kul! Jag var redan färdig att börja cykla mot skolan för att gå på tyska lektion, men då slog det till och som tur fattade jag att stanna hemma och inte chansa på att det skulle ha varit bara en-gång-grej. Det skulle ju ha varit jätte kul att vara på lektion och mittiallt hamna springa på wc liksom..! Eller ännu värre; inte hinna på wc..!

Blääh, det här känns nog inte bra... Hoppas jag hinner bli helt frisk tills imorgon, för jag har lång skoldag och ingen möjlighet att stanna hemma. Måste bara dricka tillräckligt med vatten, för jag har ganska så stor vätskebrist.

Försökte skriva lite skoluppgifter, men jag är så illamående och dålig just nu att allting känns jätte jobbigt och ansträngande. Hatar att vara sjuk och bara ligga på soffan och inte få något nyttigt gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.