onsdag 27 november 2013

TINKERBELL AND FRIENDS











Här är bilderna jag lovade från Disney sitzen! Själva sitzen var inte så extra, men jag måste säga att jag tycker nog massor om att få klä ut mig! Det är roligt att få klä sig i något man inte annars går klädd i och sedan ha en lite annorlunda sminkning. Fast jag inte fick det så bra på bild, så hade jag alltså grön ögonskugga ganska ordentligt runt ögonen och lösögonfranssar. Lite synd att jag inte hade glitter hemma, tror det skulle ha gjort min look ännu lite mer lik en älva. Men åtminstone hade jag något lite extra!

Jag tycker Prillan lyckades också jätte bra med sin Esmeralda outfit! Jag tänkte inte känna igen henne, för hon hade så annorlunda sminkning och håret helt ruffsigt. Vi hade dessutom tänkt att hon är säkert den enda Esmeraldan, men synd nog så hade några andra tjejer kommit på samma ide. Jag är också väldigt stålt över Nicke som hade röda byxor på sig till sin Mickey outfit! Han som har protesterat röda framgångsbyxor redan länge, heheh!

Nästa vecka är det Rock julfest där dresscoden är juligt och rockigt. Får se vad jag hittar på då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.