måndag 25 november 2013

HOT & NOT

HOT

Har ni också märkt att Fjällräven Kånken väskorna är tillbaka? Vart jag än går så ser jag någon med en sådan! Och visst är de ganska charmiga på ett sätt..! De passar dessutom åt både tjejer och killar. Jag har sett många killar och tjejer med Kånken väska och jag beundrar dem varje gång. Alla lyckas matcha dem så bra med sin klädstil. Själv tror jag inte jag skulle kunna gå med en sådan väska, för det är inte riktigt min stil, men jag tycker ändå de ser häftiga ut!


NOT


Har ni läst nyheten om jultårtorna? Att de liknar nazi hakkors? Det tycks ha blivit en onödigt stor grej när de i Sverige publicerade i en tidning  en bild på jultårtorna. Jag fick höra om det här på veckoslutet och tyckte det var en av de löjligaste grejerna jag hört! Vem är påriktigt så petig och börjar koppla en traditionell julbakelse till något politiskt? Brist på nyheter? Sluta göra en så stor grej av så där små saker! Vem tänker påriktigt på hakkors när de äter jultårtor? INTE JAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.