lördag 16 november 2013

BLOGGER'S INSPIRATION DAY

Jag har haft en otroligt underbar dag! Vi träffades med Prillan i Itäkeskus där vi drack en junglejuice smoothie, som jag har hört är sjukt goda! Jag valde en chocobumba och den var så otroligt god! Mums!
Därifrån tog vi metron in till stan och sedan spårvagn till bloggeventet.

Alltså första synen är en röd matta och massvis med människor, blogg-människor! När vi kommer in får vi en egen bloggnamnlapp och så ser vi många bord fulla med olika produkter och goodiebags. Vi fick veta om olika produkter som vill ha bloggare och göra reklam för dem. Vi fick delta i tävlingar och se på Onlys vårmode 2014. Där fanns ett bord fullt med fina snacks och vin och skumppa. Vi blev fotade i ett hörn och man fick prova på Kalevala smycken och märkes glasögon.

Vi träffade modebloggarna Andreas Wijk och Angelica Blick och de var jätte trevliga! Andreas tyckte jag och Prillan såg svenska ut, vilket vi tog som en stor komplimang! Det var spännande att träffa dem och inse att de är helt vanliga människor och inte fame-sjuka och "näsan-upp-i-vädret"-typer.

Det var så synd att gå därifrån en timme tidigare, men när jag måste hinna med mitt tåg... Nu åker jag mot Vasa med en massa goodiebags bredvid mig och ett gott humör!

Ni får se mera bilder i morgon på Prillans och min blogg. Visar vad goodiebagsen innehöll och annat roligt vi fångade på bild.

Iso kiitos Indiedaysille kutsusta ja todella onnistuneesta tapahtumasta! Lisää näitä, kiitos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.